Home
/
Yangiliklar
/
Maqolalar
/
Karantin davrida Yangi uydagi mashq-o'quv vaziyatlar bilan qanday ishlash kerak

Karantin davrida Yangi uydagi mashq-o'quv vaziyatlar bilan qanday ishlash kerak

← Oldingi Keyingi →
0
18
Karantin davrida Yangi uydagi mashq-o'quv vaziyatlar bilan qanday ishlash kerak

 

So'nggi bir necha hafta va oylarda mashg'ulotlar o'tkazish va ularga mos turish juda qiyinlashdi, chunki koronavirusning tarqalishi butun dunyo bo'ylab sportchilarni o'z rejimlariga o'zgartirish kiritishga majbur qilmoqda. Biroq, Olimpiya ruhi o'nlab olimpiyachilarda porlab, uyda va yakka holda mashq qilishning innovatsion va ijodiy usullarini namoyish etdi.

Ushbu qiyin paytlarda, jarohati yoki mashg'ulotdagi boshqa majburiy tanaffuslar tufayli, shunga o'xshash vaziyatlarni boshdan kechirgan kishilarning maslahatlarini ko'rib chiqish mantiqiy. Jon Morris, Xon Chjang va Patrik Chan Lozannada bo'lib o'tgan 2020 yilgi Yoshlar Qishki Olimpiya o'yinlarida (YOG) ARMS edilar va YOG davomida Chempionlar bilan suhbat chog'ida bir necha dono so'zlarga ega edilar.

YANGI NARSANI sinab ko'ring
U raqobatlashayotgan sport tufayli kanadalik kurer va ikki karra Olimpiya chempioni Jon Morris uzoq vaqt tanaffuslar qilishga odatlangan.

"Yozda bizda kerlingda muz yo'q, shuning uchun tanaffus qilishimiz kerak", deydi Jon. “Biz yoga, velosiped yoki yugurish kabi turli xil mashg'ulotlar bilan shug'ullanamiz. Bu hali ham mashg'ulot, lekin u bir xil emas va charchashning oldini olishga yordam beradi.

Garchi dunyodagi deyarli har bir sportchi uchun vaziyat boshqacha bo'lsa-da, turli sport turlari va mashqlarni sinab ko'rish sizning jismoniy tayyorgarligingizni saqlab qolish va asosiy sport turiga qaytish uchun motivatsiya yaratishning yaxshi usuli bo'lishi mumkin.

"Men qaytib kelganimda, o'zimni tetiklashtiraman va chinakam kıvrılmaya qaytishni xohlayotganimni aniqladim."

O'ZINGIZNI MUSTAHKAM QILISh
Boshqa sportchilar sportning aqliy jihati, uni uzoq vaqt mashq qilib bo'lmaganda qanchalik muhimligi haqida savol berishdi. Xitoylik konkida uchgan Hong Chang va kanadalik Patrik Chan baham ko'rishni maslahat berishdi.

Gong uchun, hozirgi narsaga e'tibor qaratish, muvaffaqiyat yo'lidir. Qisqa muddatga diqqatni jamlab, g'ayratli bo'lib, maqsadga intilish osonroq bo'ladi.

"Motivatsiyani saqlab qolish usuli uzoq muddatli emas, balki qisqa muddatli fikrlashdir" deydi u. "Oylar, fasllar yoki yillar haqida o'ylamang, uni kundan-kunga oling. Oldinga uzoqqa qaramaslik muhim ».

Chan yoshligida u yolg'iz qolish davrini boshdan kechirgan, chunki u o'z sportining taniqli shaxslaridan biriga aylanish yo'lida mashq qilish uchun vatanini tark etgan.

"Men Kanadada o'rta maktabni tugatganimda Qo'shma Shtatlarga borish va mashq qilish uchun o'zim mashq qildim", dedi u. "Men Florida shtatida ikki yil mashg'ulot olib bordim va figurali uchuvchisi sifatida Floridada u erda hech kim yo'q edi, shuning uchun bu juda qiyin edi.

"Bu oson emas, ammo hozirgi kunga kelib texnologiya yordamida boshqa raqobatchilarning o'zingizni g'ayratli tutishga intilayotganlarini tomosha qilishingiz mumkin."

Uch karra Olimpiada sovrindoridan bitta yakuniy ko'rsatma? Kerakli treklarni ijro eting!

“Shuningdek, yaxshi pleylistga ega bo'ling. Sizni o'ziga tortadigan musiqani tanlang! ”

Bizning joylashuvimiz:
O'zbekiston Respublikasi, Toshkent sh. 100096, Chilonzor 7-mavze, Oq-tepa qayilishi
Biz bilan yanada yaqinroq boling
BIz bilan boglaning
это поле обязательно для заполнения
Телефон:
*
Спасибо! Форма отправлена